Přidělování samolepek pro označení popelnic
V rámci uzavření nové smlouvy o zajištění svozu směsného komunálního odpadu pro roky 2018 - 2019 na území města Dobrušky a spádových obcí, žádáme občany, aby si na oddělení životního prostředí Městského úřadu Dobruška vyzvedli v období od 1. 11. 2017 do 8. 12. 2017 nálepky pro označení sběrných nádob (popelnic a kontejnerů), které budou ve výše uvedených letech sváženy svozovou službou. Vyzvednutí nálepek je možné v provozní době městského úřadu od pondělí do pátku. Označení sběrných nádob na směsný komunální odpad je nutné provést nejpozději do 1. 1. 2018, protože neoznačené nádoby nebudou po 1. 1. 2018 svozovou společností vyvezeny! V případě rodinných domů postačí, když si nálepku vyzvedne jeden zástupce a za bytové domy prosíme, aby se zastavil jeden zástupce za společenství vlastníků bytů. Nálepky budou vydávány po předložení občanského průkazu a proti podpisu. Děkujeme za vaši spolupráci.
Oddělení ŽP, Městský úřad Dobruška
Datum poslední aktualizace: 25. 10. 2017 12:44