Menu

Město Dobruška

Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy

3. Pojmenování (název) životní situace

Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy

4. Základní informace k životní situaci

Portál veřejné správy zajišťuje (podle ustanovení § 6f odst. 4 zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů) přístup k informacím fyzických osob a právnických osob, a to zejména k formulářům v elektronické podobě těchto osob.

Přístup ke zveřejněným informacím je umožněn všem uživatelům Portálu veřejné správy.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O zveřejnění informací může požádat fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba, resp. její statutární zástupce (dále též "objednatel služby zveřejnění informací").

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Služba zveřejnění informací může být poskytnuta pouze na základě písemné smlouvy uzavřené mezi Ministerstvem vnitra a objednatelem služby zveřejnění informací, přičemž nedílnou součásti smlouvy jsou podmínky poskytování služby zveřejnění informací.

Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.

Právní vztah vniklý uzavřením smlouvy se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to bez ohledu na to, zda objednatelem služby zveřejnění informací je fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba.

Ministerstvo vnitra zajistí přístup k těmto informacím tak, že zveřejní podklady poskytnuté objednatelem v rámci Portálu veřejné správy způsobem umožňujícím dálkový přístup:

  • Seznam zveřejněných informací bude dostupný z Karty subjektu, v řádku Publikované dokumenty. Webová stránka Karta subjektu je dostupná z detailu konkrétního subjektu v prostředí Seznamu držitelů datových schránek. Příslušný subjekt je možno vyhledat přímým zadáním názvu, dle IČ nebo ID datové schránky, případně ručním prohledáním seznamu subjektů dle kategorií.

  • Seznam zveřejněných informací bude dále dostupný ze vstupní stránky Portálu veřejné správy, sekce Zveřejňované informace, po kliknutí na text "Nepovinně". Zveřejňované informace jsou v kompletním seznamu řazeny chronologicky sestupně.
V každém ze seznamů popsaných ve výše uvedených odrážkách má návštěvník Portálu veřejné správy možnost zvolit zobrazení detailu zveřejněné informace. Následně se zobrazí webová stránka, obsahující všechny údaje, které objednatel služby zveřejnění informací dodal Ministerstvu vnitra v podkladech. Každá zveřejněná informace bude mít vlastní unikátní URL adresu.
Objednatel služby zveřejnění informací bere na vědomí, že služba zveřejnění informací nebude poskytována v době technické odstávky Portálu veřejné správy nebo v době výpadku Portálu veřejné správy z jiných důvodů.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Objednatel služby zveřejnění informací podklady poskytne v elektronické podobě ve formátu, který je Ministerstvem vnitra stanoven.

Podklady zašle do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".

8. Na které instituci životní situaci řešit

Ministerstvo vnitra

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Doklady nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Cena za poskytované služby:

  • 5 000 Kč bez DPH za prvních 30 kalendářních dnů poskytování služby zveřejnění informací;
  • 500 Kč bez DPH za každé další období v délce 30 kalendářních dnů, následujících po prvních 30kalendářních dnech poskytování služby.
Období poskytování služby zveřejnění informací se stanovuje v násobcích jednotky o délce 30 kalendářních dnů.
Objednatel služby zveřejnění informací v podkladech pro zveřejnění vyznačí počet jednotek o délce 30 kalendářních dnů, přičemž nejvýše přípustné období poskytování služby zveřejnění informací je stanoveno na dobu 12-ti jednotek o délce 30 kalendářních dnů.
Cena za poskytování služby zveřejnění informací je splatná jednorázově za celou dobu poskytování služby zveřejnění informací, a to po podpisu smlouvy, avšak před zahájením poskytování služby zveřejnění informací.
Objednatel služby zveřejnění informací je povinen uhradit cenu za poskytování služby zveřejnění informací v plné výši včetně DPH na základě výzvy k úhradě, kterou obdrží od Ministerstva vnitra. Úhradou ceny se rozumí připsání příslušné částky na účet Ministerstva vnitra.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

K zahájení poskytování služby zveřejnění informací dojde v den požadovaný objednatelem služby zveřejnění informací, ne však dříve, než 10. kalendářní den ode dne nabytí účinnosti smlouvy a nikoli dříve, než 10. kalendářní den ode dne úhrady ceny za poskytování služby zveřejnění informací dle smlouvy.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Objednatel služby zveřejnění informací zašle podklady do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Objednatel služby zveřejnění informací nemá nárok na změnu obsahu zveřejněných informací a formulářů v průběhu doby platnosti smlouvy o zveřejnění informací.

V mimořádných a odůvodněných případech může Ministerstvo vnitra povolit provést aktualizaci obsahu informací a formulářů na základě nových podkladů poskytnutých objednatelem služby zveřejnění informací.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

28. Popis byl naposledy aktualizován

05.11.2013

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
26
3
27
4
28
3
29
4
1
3
2
4
3
4
4
3
5
5
6
4
7
5
8
5
9
3
10
3
11
4
12
4
13
4
14
5
15
5
16
4
17
5
18
4
19
5
20
4
21
3
22
3
23
3
24
3
25
3
26
4
27
3
28
3
29
3
30
3
31
3

Informace o pomoci občanům Ukrajiny

Informace o pomoci občanům Ukrajiny

Kamery

Kamery

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

Překlad (translations)

Informace k COVID-19

Informace k COVID-19

Spotřebitelská poradna dTest

Spotřebitelská poradna dTest

Strategický plán

Strategický plán rozvoje města

Odstávky ČEZ

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky [nové okno]

Aktuální počasí

dnes, čtvrtek 28. 3. 2024
slabý déšť 14 °C 7 °C
pátek 29. 3. déšť 14/6 °C
sobota 30. 3. polojasno 16/7 °C
neděle 31. 3. slabý déšť 16/11 °C

Mobilní aplikace

logo mobilní aplikace

Aktuální informace v mobilní aplikaci zdarma ke stažení:

app-store-download

google-play-download

Vyhledávání lékaře online

Databáze zdravotnických zařízení a lékařů celé ČR umožňuje z jednoho místa najít toho správného odborníka na Vaše zdravotní potíže. Zkuste portál www.navstevalekare.cz
[nové okno]

Pozvánky

Soubor ke stáhnutí: Dobruska_KINO_A2-03-2024_CMYK_web.pdf, Typ: PDF dokument, Velikost: 322.8 kB

Výstava Hynka Čermáka

Výstava Hynka Čermáka

Výstava fotografií

Hrajeme (nejen) pro seniory

Velikonoční diskotéka

Výstava dětských obrázků

Pohádkohraní v městské knihovně

Šubertova Dobruška

Křest knihy Jřího Macha

Marcel Zmožek s kapelou

Přednádka B. Dragouna a M. Grambové

Přednáška Digitální nástroje v genealogii

Rocková zábava

Stavění májky a čarodějnice

Semínkovna

Projekt Standardizace územního plánu

Občanská poradna

Publicita projektů a organizací
Mapa