Organizační opatření tajemníka MěÚ Dobruška
S ohledem epidemickou situaci budou budovy městského úřadu s účinností od 15. února 2021 pro veřejnost uzavřeny mimo stanovené úřední hodiny a vyjma případů, kdy byl klientovi předem potvrzen termín k dostavení se na pracoviště úřadu. V takovém případě budou klienti vpuštěni do budovy pouze s rouškou nebo jinou vhodnou ochranou dýchacích cest a podstoupí desinfekci a budou dodržovat rozestupy.
Úřední hodiny stanovuji v tomto rozsahu:
pondělí 08:00 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hod
středa 08:00 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hod
Doporučuje se využívat písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním ve všech případech, kdy je to možné.
Příjem veškerých dokumentů od klientů bude prováděn pouze prostřednictvím pracoviště podatelny, vždy, kdy to je možné se upřednostní elektronická komunikace.
Pro telefonní a emailový kontakt jsou k dispozici kontakty zaměstnanců na internetových stránkách města a na vchodech do jednotlivých budov.
Přílohy
Organizační opatření tajemníka
Datum poslední aktualizace: 12. 2. 2021 13:34