Organizační opatření tajemníka MěÚ Dobruška
Rozhodnutí o úpravě způsobu vyřizování podání a omezení osobního kontaktu s klienty a chodu úřadu.
S ohledem na epidemickou situaci budou klienti do budov městského úřadu s účinností od 14. dubna 2021 vpuštěni pouze s respirátorem nebo obdobným prostředkem (bez výdechového ventilu) naplňujícím minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek), včetně filtrační účinnosti alespoň 94 % dle příslušných norem (např. FFP2, KN 95), nebo zdravotnickou obličejovou maskou nebo obdobným prostředkem naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek) normy ČSN EN 14683+AC, které brání šíření kapének (mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ze dne 6. dubna 2021 č. j.: MZDR 15757/2020-47/MIN/KAN) a podstoupí desinfekci a budou dodržovat rozestupy.
Doporučuje se využívat písemného, elektronického či telefonického kontaktu před osobním ve všech případech, kdy je to možné. Příjem veškerých dokumentů od klientů bude prováděn prioritně prostřednictvím pracoviště podatelny, vždy, kdy to je možné se upřednostní elektronická komunikace. Pro telefonní a e-mailový kontakt jsou k dispozici kontakty zaměstnanců na internetových stránkách města a na vchodech do jednotlivých budov.
Přílohy
Organizační opatření tajemníka
Datum poslední aktualizace: 15. 4. 2021 11:07