Kancelář tajemníka
Základní informace
- Součástí odboru je oddělení informatiky.
Kancelář tajemníka městského úřadu zabezpečuje:
- tvorbu právních předpisů města po legislativní i obsahové stránce
- vyřizování korespondence starosty, místostarosty a tajemníka městského úřadu podle jejich pokynů
- provádění právní konzultace právníkem města pro orgány města a organizační jednotky městského úřadu na úseku samosprávy i výkonu státní správy
- zastupování města při soudních jednáních
- organizačně-technické záležitosti spojené se zasedáními zastupitelstva a schůzemi rady (např. pozvánky, plakáty s programem zasedání zastupitelstva)
- vedení evidence usnesení zastupitelstva a usnesení rady a sleduje plnění termínů uložených úkolů
- vyhotovení zápisů z jednání rady města
- plnění povinností zaměstnavatele pracovníků městského úřadu a zabezpečuje jejich vzdělávání
- vyřizování záležitostí spojených s úřední činností starosty, místostarosty a tajemníka městského úřadu
- shromažďování informací k hlášení v městském rozhlase včetně vybírání poplatku, zajišťuje hlášení městského rozhlasu
- objednávání a vydávání kancelářských potřeb všem zaměstnancům městského úřadu
- plnění úkolů podle zákona č. 239/2000 Sb., o integrovaném záchranném systému
- plnění úkolů podle zákona č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy
- provozuschopnost integrovaného výstražného systému v obci
- plnění úkolů podle zákona č. 133/1985 Sb., (§29) o požární ochraně
- spolupráci na tvorbě a aktualizaci povodňových plánů, činnost bezpečnostní rady města, krizového štábu a povodňové komise města s rozšířenou působností
- správu a údržbu počítačové sítě a kopírek městského úřadu a organizačních složek a městské policie, objednávání a výdej materiálu pro výpočetní techniku
- legalizaci a aktualizaci SW vybavení, pořízení SW a jeho evidenci
- posuzování požadavků pracovníků městského úřadu, organizačních složek a městské policie na potřebu a obnovu počítačového vybavení (včetně kopírek) jednotlivých pracovišť
- plnění povinností města podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, aktualizuje internetové stránky města (na základě informací poskytnutých jednotlivými organizačními jednotkami městského úřadu, organizačními složkami, městskou policií, případně příspěvkovými organizacemi)
- řízení autoprovozu, tzn. osobních vozidel patřících správě
- rozvoj lidských zdrojů, a to zejména přípravu a realizaci výběrových řízení, tvorbu, realizaci a příp. revizi systému hodnocení, systému vzdělávání, adaptačního programu a motivačního systému